Ik leef nog :) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Demy Adams - WaarBenJij.nu Ik leef nog :) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Demy Adams - WaarBenJij.nu

Ik leef nog :)

Blijf op de hoogte en volg Demy

31 Oktober 2012 | Curaçao, Willemstad

Hallo lieve mensen,

Ik leef nog!! Het is alweer even geleden dat ik iets van mezelf heb laten horen. De afgelopen 3 weken heb ik optimaal genoten van mijn bezoek! De eerste lieverds die aankwamen waren Sander, Nick en Christel. Ze verbleven in Jan Wé in een super leuk appartementje waar 2 dagen later papa en mama ook naartoe zijn gekomen. Hier heb ik 2 weken genoten van de luxe (airco, een bank, een warme douche, een EIGEN keuken en een tv met Nederlandse zenders). Daarnaast zijn we met zijn alle hele leuke dingen gaan doen en heb ik ze zo veel mogelijk van het eiland laten zien. Ik moest doordeweeks wel gewoon stage lopen, maar in het weekend was ik vrij. Helaas werd ik tijdens hun verblijf heel erg ziek. We waren naar klein Curaçao gegaan (een prachtig eiland) en ik heb er weinig van gezien. Ik kon alleen maar slapen, slapen en nog een slapen. Op dat moment dachten we dat de vermoeidheid eruit kwam, omdat ik natuurlijk helemaal tot rust kwam bij hen. Totdat ik lichamelijk klachten kreeg zoals blaren in mijn mond en verslapte spieren. Ik had besloten dat ik langs de dokter zou gaan. Eenmaal aangekomen bij de dokter met mijn klachten heeft de dokter mij doorverwezen naar het ziekenhuis. Hier moest ik bloed gaan prikken. Gelukkig dat mama erbij was die op dat moment goed voor mij zorgde, want van bloedprikken word ik helemaal zenuwachtig en bang. Toen ik eenmaal bloed had geprikt vertelde ze mij dat ik 2 dagen later moest bellen voor de uitslag. Die 2 dagen moest ik me dan ook rustig houden en ik mocht niet naar stage. Deze dagen heb ik lekker in het appartement van papa en mama uitgerust met de airco. Toen het woensdag was (2 dagen na het bloedprikken) heb ik meteen gebeld en kreeg toen te horen dat ik gestoken ben door de Denguemug. Dit is een gevaarlijke mug die meestal in tropische gebieden te vinden zijn. Als je door deze mug gestoken bent krijg je knokkelkoorts. Er zijn helaas geen medicijnen hiervoor dus het is belangrijk voor mij om veel te rusten. Deze vermoeidheid kan een half jaar duren, dus dat is echt balen! Ik ben nu een aantal weken verder en ik heb er nog steeds last van. Elke middag doe ik een ‘middagdutje’ anders trek ik het ’s avonds niet. De laatste week toen papa en mama er waren ben ik wel naar stage toe gegaan, want Tim zou een paar dagen later komen en dan had ik een week vrij. Op dinsdag 23 november gingen papa en mama naar huis met het vliegtuig waarmee Tim kwam. Dit was heel dubbel voor mij want we stonden eerst Tim op te wachten en toen hij eenmaal buiten was moesten we snel opschieten om papa en mama gedag te zeggen. Aan de ene kant was ik heeeeeeel blij dat Tim er was, maar het was ook moeilijk om papa en mama uit te zwaaien. Ik had heel erg uitgekeken naar Tim zijn komst. Hij heeft de hele week bij mij in de Nieuwestraat geslapen en daardoor ook al mijn huisgenoten leren kennen. Dit was echt super gezellig. We hadden samen een auto gehuurd en zijn het hele eiland rondgereden. Helaas is ook Tim gister naar huis gegaan en zit het einde voor mij nu ook aan te komen. Over 4 weken sta ik ook op Hato al mijn lieve huisgenoten uit te zwaaien en in Amsterdam al mijn lieve vrienden, vriendinnen en familie te omhelzen. Ik kijk er heel erg naar uit, aangezien er nu geen bezoek meer voor mij komt en het einde toch wel een beetje dichtbij komt. Tot die tijd ga ik nog even hier genieten van de zon, zee en strand…. En ohja mijn stage (die overigens nog steeds goed bevalt). Ik ben nu op stage druk bezig met mijn examens die ook een beetje tot zijn einde komen. Over 3 weken heb ik mijn laatste stagedag en dan ben ik hier nog een paar dagen om het nog even goed af te sluiten. Ik zal mijn lieve collega’s erg gaan missen, want ze zijn erg behulpzaam geweest toen ik zo ziek was. Voordat ik vertrek zet ik er nog een verslag op! Leuk dat je weer de tijd hebt genomen om dit te lezen!! :)


Ajooo dushi's!

xxxxx

  • 31 Oktober 2012 - 17:51

    Angelique Van Nunen:

    Geniet nog van je laatste weken op curacao! Sander heeft een super vakantie gehad die hij nooit zal vergeten! Liefs angelique

  • 31 Oktober 2012 - 19:18

    Tane Annie:

    Hoi Demy, jammer dat je ziek bent geweest toen je net bezoek hebt gehad maar gelukkig gaat het nu wat beter met je,geniet er nog even van en dan weer lekker naar huis dat zal ook weer fijn zijn.tot kijk groetjes en xxxxxxxxx. tante Annie.

  • 31 Oktober 2012 - 22:40

    Angelique:

    Mooi verslag weer Demy. Rust maar goed uit hè.Lieve groetjes ook van Frank en Charlotte en Luca. tot gauw xx

  • 31 Oktober 2012 - 23:26

    Ashley:

    Voor het slapen gaan toch nog even je verslag gelezen, kon het niet laten! Gaat echt snel zeg, over 4 weken al weer terug joh. Leuk dat iedereen is langsgeweest :) en nog even genieten nu!!! xxx

  • 01 November 2012 - 09:22

    Janenriazandboer:

    Hoi demy heb jou verslag gelezen hoop dat jij nog leuken weken daar heb met je vrienden maar dat zal wel lukken zo te lezen en je stage gaat ook goed heel fijn nog 4weken dan kunnen wij jou weer gelukkig knuffelen en daar kijken wij nual na uit heel veel groetjes en kusjes van opa en oma xxxxxxxxxxx


    Doeiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demy

Mijn avontuurlijke verhalen over mijn stageperiode op Curaçao :)

Actief sinds 25 Aug. 2012
Verslag gelezen: 802
Totaal aantal bezoekers 11662

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: